سرویس‌دهندگان اینترنت دو هفته برای بهبود خدمات فرصت دارند

    آذری‌جهرمی در پست اینستاگرمی خود نوشت:

    امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس‌دهنده‌ی دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

    دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند. درپایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود، شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه‌ی آن را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که درزمینه‌ی حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم. اگر شما مردم عزیز هم در‌این‌خصوص شکایتی دارید، لطفا با تماس با ۱۹۵ آن را مطرح فرمایید تا رسیدگی شود.

    - زومیت 

    نوشتن دیدگاه


    تصویر امنیتی
    تصویر امنیتی جدید

    مطالب منتخب

    بریده جراید

    فرم تماس

    تماس با ما

    آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک ۱۵، طبقه پنجم شرقی

    تلفن تماس: 88511721

    دورنگار: 88511721

    صندوق پستی: 1531745819

     ایمیل: info@iictoa.ir

    کليه حقوق اين سايت برای مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران محفوظ می باشد.

    طراحی و توسعه : شرکت مهرارقام رایانه